Robert Bijl Reclamebureau Castricum


Ilse



raaf
 



Hoe reclame werkt

Bij Robert Bijl treft u de mensen met ervaring.
Met duidelijke ideeën over hoe reclame gemaakt moet worden. Duidelijk zijn is de eerste eis die
ze aan hun werk stellen.
Want hoe meer recht op de man of vrouw af reclame is, des te beter het resultaat.

Veel reclame is gewoon te moeilijk, te mooi of wellicht te slap. Of alle drie tegelijk.

Reclame maken is verkopen. Niets meer, niets minder.

Effect komt tot stand in een hecht, ingespeeld
team. In dat team hoeven niet meer dan drie mensen te zitten.

1. De klant die zijn product en uiteraard ook de markt kent.
2. De contactman van het bureau, die een verkoop-probleem vertaald in een reclamestrategie.
3. De creatieve man/vrouw die er een opvallende communicerende en effectieve uitwerking voor concipieert.

Aléén zo rechtstreeks werkt Robert Bijl met zijn opdrachtgevers samen.

 

volgende

 



Robert Bijl Reclamebureau

Robert Bijl gestart als creatief studio gericht op belettering. Door de steeds vaker voorkomende vraag bij de bestaande relaties om hun bedrijf/product totaal te promoten, door middel
van advertenties, mailings etc., heeft Robert Bijl
een nieuwe tak in het leven geroepen.

Om deze aparte disciplines goed uit te voeren heeft Robert Bijl twee nieuwe partners aangetrokken.

Zij begeleiden de opdrachtgever creatief. Dit strekt zich uit van het verzorgen van totale mediaplannen tot complete reclamecampagnes.

Met dit nieuwe team is het motto: slagvaardigheid, korte lijnen en vakmanschap

- Advertenties: Los of met compleet mediaplan
- Mailings in briefvorm of drukwerk in afwijkende   vormen en formaten.
- Drukwerk; flyers, folders, brochures van A6 t/m   A3 formaat in zwart/wit en full color
- Housestyle: een totaal nieuw gezicht voor de   firma, of een bestaand logo gerestyled.

Robert Bijl Reclamebureau